Zoek naar een produkt...

Hallo, waarmee kunnen wij u helpen?

Weborder

Het kan gebeuren dat het artikel nog beschikbaar was in de webwinkel, maar dat het artikel tegelijkertijd door veel mensen is besteld, waardoor het niet langer geleverd kan worden. Mocht dit het geval zijn zal contact met u worden opgenomen om te kiezen voor alternatieve producten of voor het arrangeren van een restitutie.
Wanneer u op de pagina bent van het product dat u wilt vergelijken klikt u op “Compare”. U krijgt dan een melding dat het product is toegevoegd om te vergelijken. U zoekt dan het ander product op dat u wilt vergelijken en klikt hier ook op “Compare”. U klikt dan boven op de pagina op de compare icoon waarna u op de compare pagina terechtkomt met al de specificaties.
Voeg de artikelen van uw keuze toe aan uw winkelkarretje. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u rechtsboven op uw winkelkarretje op de knop “Checkout”. U kunt uw bestelling controleren en het bestelproces voortzetten. In de volgende stappen wordt u gevraagd om zich te registreren indien u nog geen account heeft. Na de registratie komt u bij de checkout pagina. Hier kiest u ervoor als u het product zelf wilt ophalen of het geleverd wilt hebben. Voor het laten leveren van uw product zult u uw adresgegevens moeten invullen en komen er leveringskosten bij afhankelijk van het afleveradres. U kiest vervolgens uw betalingsmethode. Hier kunt u kiezen tussen Mopé en Bankovermaking. Indien u een verzoek of bijzonderheden heeft kunt u deze plaatsen in het vakje onder “Notes”. Tenslotte gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden en klikt u op “Continue Payment”.
Na het plaatsen van de bestelling komt u op de pagina terecht met al uw ordergegevens. Hier ziet u gelijk onze Mopé nummer indien u heeft gekozen voor betalen met Mopé of onze bankrekeningnummers indien u heeft gekozen voor bankovermaking. Ons Customer Care team neemt contact met u op om te verifiëren of al uw gegevens kloppen en, indien er is gekozen om het product te laten leveren, een leveringstijd af te spreken. Na het plaatsen van een bestelling, krijg ik een orderbevestiging? Wanneer u de bestelling al heeft geplaatst ontvangt u een bevestigingsmail met uw bestelgegevens.